ԽՄԲԱԿՆԵՐԻ ՏՈՆԱՎԱՃԱՌ
Кружки и секции

 «ՏԱՂԱՆԴ» մայրիկ և երեխաРазвивающие занятия «ТАЛАНТИКА»
«ՏԱՂԱՆԴ» մայրիկ և երեխա
Развивающие занятия «ТАЛАНТИКА»
Տարիքը՝ 1-4 տարեկան / 1-4 лет

Цикл разнообразных дидактических заданий. Методика ориентирована на развитие врождённых талантов, психических и познавательных процессов: воображение, ощущение, внимание, представление, восприятие, память.
.........................................................................
Բազմազան դիդակտիկական վարժությունների ցիկլ: Տեխնիկան կենտրոնացած է բնածին տաղանդների, մտավոր և ճանաչողական գործընթացների զարգացման վրա` երևակայություն, զգացողություն, ուշադրություն, պատկերացում, ընկալում,
«ՏԱՂԱՆԴ» մինի-պարտեզМини-детский сад «ТАЛАНТИКА»
«ՏԱՂԱՆԴ» մինի-պարտեզ
Мини-детский сад «ТАЛАНТИКА»
Տարիքը՝ 2-4 տարեկան / 2-4 лет

Игровой комплекс занятий для малышей в режиме мини-сада. В программу входят творчество, фитнес, музыка и ритмика. Малыши развиваются, социализируясь в спокойной, доброжелательной обстановке.
.........................................................................

Պարապմունքների խաղային համալիր փոքրիկների համար մինի-մանկապարտեզի ռեժիմում: Ծրագիրը ներառում է ստեղծագործություն, ֆիթնես, երաժշտություն և պար: Երեխաները զարգանում են՝ շփվելով հանգիստ, ընկերական մթնոլորտում:
Երգեցողության ստուդիաВокальная студия
Երգեցողության ստուդիա
Вокальная студия
Տարիքը՝ 5 տարեկանից / от 5 лет

Развитие певческих данных: музыкальный слух, чувство ритма, артикуляция, диафрагмальное дыхание, а также воображение, воля ребёнка и его эмоциональная сфера.
.........................................................................
Երգեցողական տվյալների զարգացում. Երաժշտական լսողություն, ռիթմի զգացում, արտասանություն, դիֆրագմատիկ շնչառություն, ինչպես նաև երևակայությունը, երեխայի կամքը և նրա հուզական ոլորտը: Պարապմունքները անցկացվում են ինչպես խմբով, այնպես էլ անհատական:
Բրեյք դանսБрейк-данс
Բրեյք դանս
Брейк-данс
Տարիքը՝ 5 տարեկանից / от 5 лет

Занятия брейк-дансом отличаются сильной энергетикой, свободой и творческой атмосферой. Ребята изучают базовые элементы и их сочетания, учатся импровизации и командной работе. По мере усложнения движений, растет и физическая подготовка ребёнка.
.........................................................................
Break-dance - ի պարապմունքները առանձնանում են ուժեղ էներգիայով, ազատությամբ և ստեղծագործական մթնոլորտով: Երեխաները սովորում են հիմնական տարրերը և դրանց համադրությունները, սովորում են իմպրովիզացիա և թիմային աշխատանք: Քանի որ շարժումները դառնում են ավելի բարդ, երեխայի ֆիզիկական պատրաստվածությունն աճում է:
Հիփ հոփХип-хоп
Հիփ հոփ
Хип-хоп
Տարիքը՝ 5 տարեկանից / от 5 лет

На основе базовых элементов дети, с помощью педагога, ставят яркие танцевальные номера, учатся импровизировать, проявляя себя в танце. Возможно участие в танцевальных битвах, конкурсах и соревнованиях.
.........................................................................
Հիմնական տարրերի հիման վրա երեխաները, ուսուցչի օգնությամբ, պատրաստում են վառ պարային համարներ, սովորում են իմպրովիզացիա՝ իրենց դրսևորվել պարի միջոցով: Հավանական է մասնակցություն պարային մարտերին, մրցույթներին և մրցումներին:
Արնիս, սիլաթАрнис, силат
Արնիս, սիլաթ
Арнис, силат
Տարիքը՝ 10 տարեկանից, մեծերը / от 10 лет, взрослые

Комплексная система боя с оружием и без него, на всех дистанциях и во всех положениях. Программа включает в себя обучение бою на палках и рукопашному бою для подростков, а также и ножевому бою для взрослых..
.........................................................................
Ինտեգրված մարտական համակարգ զենքով և առանց զենքի, բոլոր հեռավորությունների և բոլոր դիրքերում: Ծրագիրը ներառում է պատանիների համար փայտով պայքարի և ձեռքի պայքարի դասընթացներ, ինչպես նաև մեծահասակների համար դանակով պայքար:
Ֆիթնես փոքրերի համարФитнес для малышей
Ֆիթնես փոքրերի համար
Фитнес для малышей
2-4 տարեկան, մայրիկի հետ / 2-4 года

Дети осваивают новые движения через преодоление препятствий разными способами. Занятия развивают координацию, гибкость и ловкость, укрепляют свод стопы и мышцы спины. Используется яркий спортивно-игровой инвентарь. Физическая активность приносит пользу здоровью малыша и всегда доставляет радость и удовольствие.
.........................................................................
Պարապմունքների նպատակը՝ բալիկի շարժիչային ոլորտը ընդլայնելն է: Բալիկները նոր շարժումներ են սովորում իրենց մայրիկի կամ մեկ այլ նշանակալի մեծահասակի օգնությամբ՝ խոչընդոտները տարբեր եղանակներով հաղթահարելու միջոցով: Օգտագործվում են վառ մարզական և խաղային գույք:
ԱկրոբատիկաАкробатика
Ակրոբատիկա
Акробатика

Տարիքը՝ 4 տարեկանից / от 4 лет

Занятия включают в себя упражнения на силу, ловкость, прыгучесть, балансировку. Начиная с базовых элементов, ребята постепенно научатся делать сложные трюки.
.........................................................................

Զորավարժությունները ներառում են քաշի մարզում, շարժունություն, նետվելով և հավասարակշռության վարժություններ: Հիմնական տարրերից սկսելով ՝ երեխաներն աստիճանաբար կսովորեն ավելի բարդ հնարքներ:
 ԿապոեյրաКапоэйра
Կապոեյրա
Капоэйра
Տարիքը՝ 3 տարեկանից / от 3 лет

Бразильское боевое искусство капоэйра представляет собой уникальное сочетание элементов борьбы, танца, акробатики и музыки. Дети изучают технику базовых ударов, уходов и перемещений, знакомятся с бразильской культурой, поют и играют на музыкальных инструментах.
.........................................................................
Մարտարվեստը ծագել է Բրազիլիայում: Capoeira-ն ըմբշամարտի, պարերի, ակրոբատիկայի և երաժշտության յուրօրինակ համադրություն է: Երեխաները սովորում են հարվածային գործիքների, շարժման, երգելու և նվագելու ավանդական երաժշտական գործիքների հիմունքները:
Երաժշտական զարդատուփМузыкальная шкатулка
Երաժշտական զարդատուփ
Музыкальная шкатулка

2-7 лет / Տարիքը՝ 2-7 տարեկան

Занятия направлены на развитие слуха, на умение слушать и слышать, сопереживать, эмоционально откликаться на музыку, музицировать самостоятельно. На занятиях чередуются пальчиковые игры, пение, ритмика, игра на музыкальных инструментах.
.........................................................................
Պարապմունքները ուղղված են լսողության զարգացմանը, լսելու ունակությանը, կարեկցելու, էմոցիոնալ արձագանքել երաժշտության վրա, ինքնուրույն նվագել: Պարապմունքների ընթացքում իրար հաջորդում են գործունեության տարբեր տեսակներ, որոնք զարգացող իմաստ` մատների խաղեր, երգեր, ռիթմիկա, երաժշտական գործիքների վրա նվագելը և այլն:
Նկարչական ստուդիաРисование
Նկարչական ստուդիա
Рисование

С 4 лет / Տարիքը՝ 4 տարեկանից

Рисование - процесс творческий, развивающий наблюдательность, глазомер, эстетическое восприятие. Занятия включают в себя работу в различных техниках - это гуашь, акварель, пастель, графика, работа в прикладной манере, с использованием орнаментов, изучают основы рисунка, композиции, цветоведения.
.........................................................................
Նկարչությունը զարգացնում է դիտարկումը, աչքաչափը, գեղագիտական ընկալումը: Պարապմունքները ներառում են աշխատանքներ տարբեր տեխնիկայով`դրանք են գուաշը, ջրաներկը, պաստելը, գրաֆիկան, կիրառական եղանակով աշխատելը, զարդանախշեր օգտագործելը: Երեխաները սովորում են նկարչության և կոմպոզիցիայի հիմունքները, գունագիտությունը:
Театральная студия

Театральная студия

От 6 лет / Տարիքը՝ 6 տարեկանից

Занятия актёрским мастерством, сценической речью, сценическим движением. Дети выполняют упражнения на раскрепощение и развитие креативности, участвуют в этюдах, воплощают собственные творческие инициативы. Весь этот комплекс облачён в естественную для деток форму игры.
.........................................................................
Спортивные танцы

Спортивные танцы
От 5 лет / Տարիքը՝ 5 տարեկանից

Эстрадные танцы с элементами
гимнастики, акробатики и шоу. В ходе
занятий развиваются физическиеданные танцоров, координация, чувство
ритма. Дети обязательно участвуют в
танцевальных постановках и
выступают на сцене.
.........................................................................
Պարերի այբուբենАзбука танца
Պարերի այբուբեն
Азбука танца

От 3 до 5 лет / Տարիքը՝ 3 – 5 տարեկան

В ходе занятий происходит развитие координации и ритмичности движений через детские танцы. Формируется правильная осанка, укрепляется физическая форма ребенка, занятие проходит в игровой форме.
.........................................................................
Դասերի ընթացքում զարգանում է երեխաների շարժումների համակարգումը և ռիթմի զգացողությունը պարերի միջոցով: Ձևավորվում է ճիշտ կեցվածքը, ամրապնդվում է երեխայի ֆիզիկական ձևը, դասը տեղի է ունենում խաղային ձևով: